söndag 3 augusti 2008

Way Out West - den sista uppladdningsfasen intas

Om fyra dagar drar årets upplaga av Way Out West igång. Redan på tisdag brummar jag ner till den fantastiska staden på västkusten, och min festival börjar redan på onsdagen då jag ska vara med och jobba med förberedelserna i slottskogen. Men uppladdandet inför festivalen började för länge sedan och nu är det dags att gå in i den sista triggfasen. Nu tänker jag på WOW dygnet runt, tränar upp min gamla slitna götebosska och dunkar slottskogsrockers och deras platter dagarna i ända. 

Det finns mycket gott att hämta, lyssna på och uppleva nästa helg, men självklart har jag några hjärtebarn som jag verkligen inte vill missa: 

Pacific!
Kleerup
Petter
Christian Kjellvander
Looptroop Rockers
Franz Ferdinand
Sigur Rós
Broder Daniel
José González
Kelis
Silverbullit
N*E*R*D 
Fleet Foxes 
Lil’ Kim 
Håkan Hellström
Neil Young

Adam Tensta
Familjen

Inga kommentarer: